YALAN

bugün hiç seni düşünmedim
aklımın ucundan dahi geçmedin
o annesinden muz isteyen çocuğa elinde muzlarla koşuşunu da gözümün önüne getirmedim hiç
kafka'dan simsiyah bir alıntı gibi hayatın sırlarını
paylaşmanı da hatırlamadım
tavanındaki çakma yıldızlar gözümün önüne hele hiç gelmedi sağımda sen yatarken upuzun bir samanyolu
sonsuzluğunda
sen çalar saati erteleyip durdukça içimde artan sevinci tekrar tekrar yaşamadm hiç bugün
her sigara yakışında sigarayı bıraktığıma tekrar pişman olduğumu da hissetmedim bugün asla
gözlerinden akan yaşa gökyüzünün imrendiğini duyumsamadım tekrar tekrar
ben ağlarken şefkatle çatılan kaşlarından çocuk gibi uslandığımı da aklıma getirmedim
suskunluklarımıza gösterdiğimiz saygıya da imrenmedim
sarılarak yürüdüğümüzde bozulan senkronumuza güldüğümüzü de düşünmedim bugün
seviştiğimizi unuttum hepten
seni öperken birkaç kez gözlerimi açtığımda sımsıkı kapalı gözlerini görüp bozduğum büyüye de hayıflanmadım bugün hiç
bugün seni hiç düşünmedim ben
aklımın ucundan dahi geçmedin
bunlar yalan mı sence
benden bir ipucu sana
yalanlarımı ortaya çıkarmak için
olumsuzluk eklerini kaldırmalısın sadece

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ekosoykırım sürerken

Öldürülen kadınlar, geleceğimiz ve isyan

YAŞAM ANARŞİDİR