FOTOĞRAF

sağ bileğimden tırmanan minik karıncamsıyı ellemeyeceğim
dişlerime takılıp kalmış havuç parçasını kurcalamayacağım
biten çayımı doldurmayacağım
kırpmayacağım gözlerimi
telefonlara bakmayacağım
eski bir arkadaş gelirse unuttum diyeceğim seni
annem renklilerin var mı diye sorunca yok diyeceğim
işe gitmeyeceğim sabah erkenden
kendime üzülmeyeceğim durup dururken
değiştirmeye çalışmaktan yorulduğum hayatıma ilişmeyeceğim
korna sesleri beni rahatsız etmeyecek artık
günaşırı intiharlar süslemeyecek düşlerimi
masturbasyon kokulu odamdan hiç çıkmayacağım
hiç şiir okumayacağım içimi deşerek
roman kahramanlarını canlandırmayacağım hayalimde
umrumda olmayacak borçlarım
geçmiş kötü anılarımı silip atacağım bir çırpıda
o sınavı kazansaydım ne olurdu diye hayıflanmayacağım
pişmanlıklarım beni mutsuz etmeyecek bir ömür boyu
hatalarımdan ders çıkarmayacağım
sıkıntıdan delirmeyeceğim
vazgeçişlerim olmayacak
gel gitler yaşamayacak dengesiz ruhum
utanmaycağım iltifat ederken güzel bir kıza
ne yavaş ne hızlı olacak adımlarım
yürümeyeceğim hatta hiç
ıslık çalmayacağım kuşlara özenip
ağaçlara dokunmayacağım yeşile özenip
küçük bir kızım olsun istemeyeceğim minik burunlu
hayatın hiçbir anlamı olmayacak
ekmek ve su bir şey ifade etmeyecek bana
sarhoş olmayacağım artık
sessizlik hakim olacak her şeye
üşümeyecek ellerim hiç
korkmayacak bakışlarım karşısındakinden
öpmeyeceğim bir kadını
ve sevişmeyeceğim hiçbir zaman
oturacağım sadece sandalyemde
fotoğrafına bakacağım

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ekosoykırım sürerken

Öldürülen kadınlar, geleceğimiz ve isyan

YAŞAM ANARŞİDİR