OLMADI

masmavi bir düş gibi girdin rüyama
hiç gitmediğim yerlerdeydim
rüyamda altındaydım göğün
birden uyandım sonra
lacivert düşler kurdum dünyada
maviye ihanet ederek ama
simsiyahtım çünkü ben
sense mavi
birlikte mavi değil laciverttik
zaten özgürlüğün timsali
mavi göğün kuşları
kan görünce çıldıran
birer yamyamdı
birbirlerini parçalayan
her şey bir yanılsamaydı
bizler evrimin bir hatası
ve biliyorsun
aşk
piyasanın bir dayatmasıydı
alışveriş merkezlerinin
süslü camekanlarında
aslolan
dayamaktı ağzıma
kasıklarını
bir de daha acımasız şeyler vardı
evde hiç şarap olmaması gibi
şarap yerine çorap kokulu
seccadelerin odalarda gezmesi
çüke benzemesi tespihlerin imamesi
şarap alınmazdı işte bu evlere
ve sen de getirmedin o şarabı işte
şarap dolu bir evde hiç yaşamadım
lacivert düşler kurdum sadece
sen mavi
ben siyah
güzeldi
ama olmadı
bu şiir kadar berbattı hayat
saçma
anlamsız

fazıl tar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ekosoykırım sürerken

Öldürülen kadınlar, geleceğimiz ve isyan

YAŞAM ANARŞİDİR