Menfur saldırı

fotoğraflarından biliyorum seni
fütursuzca eşlik eden izleğime
senden gayrı kopup gelen düşlerime
benliğime aldığım fotoğraflarından biliyorum seni biraz
ansızın güzel bir şarkı gibi giriveren dünyama

bir de gözlerindeki elâdan
evet göremediğim elândan biliyorum yüzünün aklını
ve sadece senin anlatışın -el-e verir
teslim eder seni bana
sonra elini alır sokarım göğsüme
elâsında akşamın
sabaha dönüşürüz karanlığımda
ben kasıklarında uyur
sen arkanla sarılırısın bana

menfur bir saldırı gibi olan aşkından da
biliyorum seni
sen kabul etmesen de
girdiğin kalelerimde intihar ediyor eski aşklarım
birer birer ve ansızın kayboluyor
içimdeki korkular vazgeçişler
kendimle savaş meydanlarım
aşk meydanlarım oluyor
barış meydanları oluyor
menfur bir saldırısın sen
bitmemesini dilediğim

ellerinden de biliyorum seni
kocaman ellerimin içinde kaybolan
ama hiç korkmadan uzattığın küçük ellerinden
bir su ister gibi temiz kokuyor ellerin
ellerinin kokusundan da biliyorum seni
beni sana çağıran
kokunu takip ediyorum ellerinin

filizlerinden de biliyorum seni artık
yeniden yeşillendiğim filizlerinden
öyle bir ormansın ki kaybolmayı dileyip
filizlerinden tutunduğum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ekosoykırım sürerken

Öldürülen kadınlar, geleceğimiz ve isyan

YAŞAM ANARŞİDİR