Boyama kitabı

Tavsiyene uyup bir boyama kitabı aldım geçen gün
Üst üste dizilmiş aydınlık bir mağaza yerine
Aynaları gizden görünmeyen (i)simsiz bir sahaftan
Oturdum boyadım tüm sayfalarını
Dışına taşırmadan ellerimin
Gözlerim güneş oldu ağzımsa ay
Renklendi dünyası odamın
Sabaha kadar

Bugün bir boyama kitabı daha aldım
İçinde benim olmadığım ışıklı bir aynadan
Boyamayı unuttuğum yemyeşil denizinin
Masmavi gülümsemesini resmettim
Bembeyaz sayfalarına
Renklendi dünyası odamın
Üst üste dizilmiş hüzünleri bile

Sen ey sıla!

Dertsiz özlem!

Kelimelerin içindeki şiiri keşfedip,
Kulağıma fısıldayan incir çekirdeği.

Pulmanlarda basireti bağlanan yarım kadın.

Sen başlı başına renkli dünya!

Artık her gün aldığım,
Boyama kitabım.

Kentin üzerine çöken gri silüet.

Bilmekten imtina etmediğim tek imza,
Kelimeleri dize getiren Alev'li Türkçe.

Geçen gün yüzüyle ellerini kapatan bir kız gördüm,
Kitabın içinde
Ellerim havada asılı kaldı
Çaresiz

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ekosoykırım sürerken

Öldürülen kadınlar, geleceğimiz ve isyan

YAŞAM ANARŞİDİR