BARIŞIK SEVİŞ KELEBEKLERİ

Sünepe ve utanmaz bir yalnızlık oynaşıyor gözpınarlarımda,
Herkesin terkettiği görkemli harabeler buluşma yerimiz,
Kimsesiz arka odalarımıza açılıyor savruk düşlerimiz,
Bana gelince boşalıyorsun gözpınarlarımdan...

Boğazıma atılan bir yumruk yalnızlığımız,
Güzelliğin yankılanıyor geniş zamanlarda,
Eskimeyen bir acıya ağıt gibisin,
Sarı Gelin'in nakaratı,
Anadolu'nun ıslığı,
Ararat'ın yamacı,
nirengi noktasısın...
Gözbebeklerimle dinlediğim
kulaklarımla gördüğümsün,
Beni hissedince akıyorsun gözyaşlarımdan...

Kırbaçlıyor beni kemanının notalarından akan hüzünlü yalnızlık,
Arka odalarımıza gizlenen hayaletlerimiz;
tavana asılı kalmış tutsak gözlerinden tanıyorlar birbirlerini,
Kederlerimiz bizi birbirimize bağlayan,
Dansediyor hayaletlerimiz kanlı bir tehcirin kahpe tınısında,
Beni sevince seni ağlıyorum...

Barışık Seviş Kelebekleri'ni müjdeliyor ağlamaklı yalnızlığımız,
Göğüs uçlarımızda hissediyoruz birbirimizin boşluğunu,
Esrarengiz bir ikonasın sen,
İnatla karışıksın, aşksın
Önünde diz çökünce öpeceksin beni ve
gözlerinden sarılacağım sana,
hıçkıracağız...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ekosoykırım sürerken

Öldürülen kadınlar, geleceğimiz ve isyan

YAŞAM ANARŞİDİR