Unut




sakıncalı bir iyimserlikle
seziyorsun beni
cinayetlerimi
cehaletimi
arka bahçelerimi

hiç bilmediğim
kırmızı neşelerimi
mor püsküllerimi

benimle unutma görmediklerini

kanatlarını kullanamayan
ölü tarla kuşlarımı

sürekli başka
yanlış zamanlara ayarlı
kaybolmuş altın kaplama
paslı saatimi

rüzgarsız bir yalana asılı
kalçamda saklı
görünen izlerimi

utancımdan gönencini
dalgalandıramadığım
iddiasız
susuz
aşklarımı

kendinden nefretin esiri
katillere ettiğim yataklığımı

seninle unutmadım yaşamadıklarımı

diz çök
serçelerimden yaklaş bana
görmemezlikten gel
cehaletimin arka bahçelerini
açılan yollarımıza
döşeme
savruluşlarımızı

işte böylece
sabah sevişmelerimizle unuttum
katlimi

bacaklarının çıkmazında
döndü zaman
uzadı
bir yaza ayarlandı

öptüm ağzından
görür görmez seni
göndere asıldı
uçurtmam

ah hiç eksilmedi
hazlardan aldığımız zevk
gün be gün
çoğaldı ırmağı sulayan
bereketim

uyanmadan baktım tadına
bal kutunun
uyandığında
unuttum
neşenle bedeninle
tecavüzlerimi

fazıl tar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ekosoykırım sürerken

Öldürülen kadınlar, geleceğimiz ve isyan

YAŞAM ANARŞİDİR