Tutsak

Elimde beyaz bir bayrak,
yenilgilerim, kaybedişlerim, firarlarım
yaralarımdan sızan kan,
ödediğim bedeldir.
Sutreler, mevziler, hendekler, çukurlar, kömler yok artık
savaş meydanımda
kayıp hepsi,
dümdüz bir satıhda elimde beyaz bayrak sızan kanlarımla
bir Mutlak Yenilgi Heykeli'yim.
İri gözlerinle bakarken bana, yoksul gözlerimden tanıyorsun kendini
sonra elimden alıyorsun beyaz bayrağı ve
yenilgim tutsaklığımız oluyor,
barış getiriyorsun bana,
sevgi, avuçlarında
aşk, bukleli saçlarının kokusunda
tutku, uzun ince parmaklarının tırnaklarında
kıvamında kırmızı dudaklarınla öpüyorsun beni
artık içinde kopan fırtınalarınım senin,
kelimelerinim ben,
anlatamadıklarımsın sen,
aynı şiirin kayıp imgeleriyiz artık
birbirimize teslim oldukça varolan,
hayalet beni,
sen benim hayaletimsin korkmaktan kurtulduğum,
hayalinle kaybolan kötülüklerimsin...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ekosoykırım sürerken

Öldürülen kadınlar, geleceğimiz ve isyan

YAŞAM ANARŞİDİR