Kolay olmasın aşkımızın başlangıcı

Sessizce kimsesizce sev beni,
Kimse bilmesin aşkını,
Bana bile anlatma
Tamamen habersiz olayım;
Senden ve sevginden.
Kalabalıklar arasında kendimi ararken
Takip et beni,
Bir köşede karşıma ansızın çıkınca
Gözlerindeki o sancıyı görüp
Tuhaf ve rezilce süzünce seni arkandan
Dönüp bakma bana
O hayatı ıskalayan beceriksizliğimle
Kalbimi bir an olsun ısıtan, rengini
Düşüneyim biraz
Rengin acı ve mutsuzluğa dönüşmeden önce
Ve hiç beklemediğim bir zamanda
Mektubunu yolla
İflah olmaz bir sevgiyle
İlan-ı aşk et bana
Sadece ismini yaz
Ama seni tanımama izin verme
Biraz erteleyim sürgünlerimi
Bileklerimden nefretimi
Sonunda o gün gelince,
Rengin ve gözbebeklerinle kapımı çal
Gir içeri...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ekosoykırım sürerken

Öldürülen kadınlar, geleceğimiz ve isyan

YAŞAM ANARŞİDİR