ARKAİK BİR ŞAHESERDİR AŞK





Birgün ölüm birgün şehvet

Birgün sebebimsin birgün zevk çığlığım

Gri alanlarda yaşarım seni

Ya nefret ederim senden

Ya çılgınca sevişirim



Geceyarısı tanrısız saatlerde gelirim sana

Kasıklarını aklıma katık eder

Kalçalarınla düşünürüm

Sebepsiz bir intihardır hayat

Göğüsuçlarında

Bedensiz sevişmelerimizin intikamını alırken

Dişlerimiz birbirine çarpar hırsla

Doğanın bir parçası güzelliğin



Birgün ölüm birgün şehvet

Birgün sebebimsin birgün zevk çığlığım

Siyah-beyaz yaşarım seni

Uzak bir ülke gibi sarılırım sana



Uzaksın bana ölüm kadar ve sertsin

Hayat kadar yakın ve yumuşak

Salyalarında gizlenirim

Acılarımdaki lezzet

Geleceğimdeki tuzaksın

Uzun bacakların

Kalçandaki gamzelerin

Prostatlı kalp krizlerimizi tetikler

Fırtınalı bir gecede mum ışığıdır yalnızlığın beni ışıtan

Bazan kendinden bile eksilirsin

Yolları uçurumlu sessiz ve yoksul bir kasabaya gitmek istersin

Ve gidersin aniden

Boğulur ardından bakan adamlar

Ve pişman olurlar rezilce

Sana adamadıkları hayatları için



Birgün ölüm birgün şehvet

Birgün sebebimsin birgün zevk çığlığım

Masmavi bakar hayat bana

Barış olurum



Ölüm tarlalarında arkaik bir şaheserdir aşk

Ağlamaksız güzelliğinin notalarından buğulanır

Seni mırıldanan erkeklerin çaresizliği

Anadolu'da ölen bir Ermeni'nin

Kayıp mezarında ağlarsın yalnızca

Kimse göremez seni

Nadasa bırakılmış yüzyıllık acıdır aşk

Kimse kestiremez seni

Anadolu'da yiğit bir Ermeni'dir aşk.



Birgün ölüm birgün şehvet

Birgün sebebimsin birgün zevk çığlığım

Yemyeşil bakar gözlerin

Yeniden yeşillenir filizlenirim



Düşmanlarının nefreti ile yaşar

Küfrün gölgesinde bile büyür serpilirsin sen

Saflığın neşedir senin

Masumiyetin aşk

Perdenin ardında güzelliğin

Ben bedenini emerim

Sen nefretimi

Yalınayak koşarsın Beyrut'a

Geveze bir ketumdan kaçarken



Birgün ölüm birgün şehvet

Birgün sebebimsin birgün zevk çığlığım

Sarı sıcaklarda pespembe terlerim

Dudakların olurken



Aşkın bir ölümdür bazan

Çoğunlukla neşe

Cesedinle sevişirken ben

Gassalınla dalga geçersin sen

Yeşilin tonları ile bakarken ben hayata

Sen inanmazsın bana

Debbaş olur mezarını hazla kazarken

Başkasını anan dudaklarını öperim

Sonra aniden sıcacık bir susuşla bana dönersin

Zekam yetmez anlayamam seni bazan

Sadece başım döner seni düşünürken



Birgün ölüm birgün şehvet

Birgün sebebimsin birgün zevk çığlığım

Kırmızı bir ölüm getirdim sana

Hadi alacaklarından vazgeç artık



Şefkatli bir çiçektir başın

İnanmayanlara dahi inanırsın

Göğüslerinde yatan başımı okşarken

Beni tanrıya inandırırsın

Ve isyanlarıma set çeker gölgen

Seni hiç görmeden hissederim

Varlığınla beslenirim


fazıl tar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ekosoykırım sürerken

Öldürülen kadınlar, geleceğimiz ve isyan

YAŞAM ANARŞİDİR